"Zork" by Ante

Hejhej igen, ligger här i soffan och mår illa... Åt just det mest hemskaste man kan äta egentligen. Ostkrokar, dipp och pizza ;s Först lite ostkrokar och dipp sen pizza och sen tillbaks till ostkrokarna. Jag mår illa! Ska aldrig äta det igen samtidigt. Jamena, nu är min mage så fullproppad med fett så att allt inte kommer genom blodådrorna, kommer ju täppa igen hälften säkert! Aja man ska vara fet å go ;D

Pappa ska hämta upp mig ikväll klockan 21 hos Andreas, jag ska få övningsköra hem =) Ska bli ett äventyr....!! Men jag tror att det kommer gå bra. Är ju proffs på att köra ;D Hahahahaha...?!
Måste nog göra en ny hotmail. Är så otroligt less på den som jag har nu. Vet ju knappt vilka hälften av alla människor är + så gjorde jag den när jag var 13 år så det säger ju det mesta.

Imorrn blir det skola, jippie.... Kan inte någon bomba östra (när jag inte är där såklart) så att vi får lov i minst ett år!! =D Okejokej, vi får lov om typ tre veckor men ändå, jag är redan lite less. Får vila på påklovet! =)=)

Imorrn får ni reda på hur det gick för mig att köra från Bjurholm till Umeå!!!

Puss hej! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0