Söndag <33

Sov ganska dåligt inatt igen... =/ Känns lite kasst eftersom det är skola imorrn men sånt är livet. Men som tur är vaknade jag upp brevid Andreas och jag måste bara säga att den här söndagen, sista dagen på lovet, inte vart annat än perfekt! =)=)

Började dagen med MYCKET mys i sängen sen så hade Andreas lovat att överraska mig med något så då for han in en snabbis till Bjurholm. Han hade köpt 5 10an lotter åt mig =) Och vetu? JAG VANN 100 KR PÅ EN LOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D Jag har aldrig vunnit så mycket på en lott förr, snacka om perfa!!!!! Så den 100-lappen ska jag spara =)

Sen så har vi bara myst nere i soffan och sett på tv. Sen så tog vi en varm dusch och släkte lampan. Vi hade tänt stearin ljus =] Hur mysigt som helst! Och sen gick vi upp och jaa.... Hade the best sex ever!!!!!! <33 Ååh, jag kan inte klaga på en enda sak idag, är såå lycklig =) <3 Finns ingen annan jag vill leva mitt liv med än Andreas Albertsson!

Nu ska vi väll *hrrm* klä på oss och mysa ännu mera =D Ska se Wipeout (eller hur det stavas) på kanal 5 som börjar klockan 20.00 tror jag det var. Sen så måste jag tyvärr åka hem ikväll.... :'( Men dagarna går snabbt så snart får jag vara med Andreas igen =)=)

Puss hej!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0