Skolan..

Ännu en dag i skolan, ännu en lunch vid datorn. Finns ju inget annata att göra på den här sug skolan ;P
Asså seriöst, det är fan barnplågeri att man måste gå i skolan en sån här fin dag!! Man kan inte koncentrera sig på lektionerna för det ända man tänker på är sol och sommar.

Vi har ju hur mycket skolarbeten som helst nu innan påsklovet ;s

Vecka 12
Onsdag: Historia läxa
(jag hade glömt bort den ;/ )
Torsdag: Trafikant läxa + svenska prov
Fredag: Redovisning i svenska

Vecka 13
Tisdag: Avslappning och stresshanterings redovisning + redovisning i engelska

Vecka 14
Torsdag/ Fredag: Grupptränings redovisning
(som är på 15 min!!!)

Vecka 15
Tisdag: Prov i avslappning och stresshantering
Tisdag/ Onsdag: Engelska boken ska vara utläst + analysera den

Asså, det kanske inte verkar som att vi har så mycket men tänk såhär: Vecka 12 och 13 ska jag ha dom grejerna som är uppskrivna + så ska jag fixa mitt gruppträningspass och komma ihåg allt + läsa ut en engelska bok ;s
Blir fan knäpp. + så ska man ju hinna med annat också som kompisar och så ska jag börja sjunga igen och så ska man ju hinna varva ner.. Hur i helvette ska man hinna varva ner med så mycket skit?!
BOMBA ÖSTRA SKOLAN NU!!!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0