"Murvel döden" by Ante

Tog ju som agt 14.05 bussen till Bjurholm och träffade då Susane (Hampus mamma) där så vi satt och pratade lite smått och gott hela bussfärden =)=) Hon är väldigt trevlig och det går bra att prata med henne!
Sen så hämtade Andreas upp mig i Bjurholm (<33) och sen så for vi hem till han och "hrrm" myste lite innan vi åt dom goooda kycklingmackorna som jag hade fått från mammas jobb =D Jag blir seriöst aldrig less på dom, kycklingmacka förever =]

Sen vid 18 å kom Sofia och Erik över! =) Var ett tag sen man var med dom men vi hade rätt så trevligt och pratade, vi hann tyvärr inte hitta på något större eftersom dom skulle bort senare på kvällen. Men då bestämde vi att nästa fredag ska dom komma över och då ska vi vara med varandra längre och hitta på något ;D

Jaa, jag har då SKIT ONT i rumpan för vi satt ju mest och bara pratade och min rumpa är inte utformad för att sitta hur länge som helst. Jag måste vara i rörelse ;P Så nu ska jag då inte sitta mera, bara ligga =D Nemen, är fan hur trött som helst. Har sovit lite dåligt hela veckan och drömt en massa konstigt. Jaa, Karro har då fått höra lite grann haha!

Så det blir nog en tidig kväll nu... Är inte likt mig att vilja gå och lägga mig typ klockan 21 på en fredagskväll men ibland måste även dom "bästa" göra det (haha lite självpepp eller vad?!) Måste bara säga att jag är såå kär i mina benvärmare, vart ju hur snyggt som helst med mina stövlar till =) Ska lägga upp bild snart så ni får se.

Men jaa, "Sov gott" önskar Sara och Andreas =)

Puss på er!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0