Fett nice ;D

Som sagt, vi började med Sagan om Ringen maraton igår. Vi kom överrens om att den som somnade först under första och andra filmen skulle springa ett varv runt huset.. Så det blev ju lite spännande där vem som skulle få springa! Hela första filmen gick ju hur bra som helst att se också halva andra filmen, men sen så blundade jag till och somnade typ i 30 sek. Men som tur är vaknade jag av mig själv innan Andreas eller Hampus hann se det. Och när jag vaknade till och tittade på Andreas så blundade han och då puttade jag på honom men han sa att han inte sov ;P Sen så tyckte vi att Hampus hade varit väldigt stilla ett tag och vet ni vad? HAN SOV!!! Och han hade sovit i typ 15 - 20 min, så det var bara att pausa filmen och fara ut och springa ;D Efter att Hampus hade sprungit klart så vart vi alla pigga och klarade av att se klart andra filmen utan problem. Men sen när vi skulle starta tredje filmen så kom vi överrens om att man fick somna om man ville så då släckte vi lampan och jaa, jag somnade efter typ 20 min ;P Varken Andreas eller Hampus såg klart ens halva tredje filmen (eftersom filmerna är så långa så är dom på två dvd skivor), så när vi vaknade upp vid 11 idag så började vi se om tredje filmen =)

Fast när det var dax att byta till disc två så tog vi en paus och for in till Bjurholm och då kom jag på att vi kunde fara ut med skotern och fika någonstans. Det var ju fett nica väder idag =D Så vi for ut typ mellan 13 - 17 med skotern + bobben och fikade. Fast jag ville inte fika så mycket utan jag tog lös bobben, byggde ett hopp i en nedförsbacke och hoppade lite med bobben =) Vi hade dessutom lite snöbolls krig ;D Först började det med att Andreas och Hampus var mot mig, sen tog Andreas skotern och skulle "jaga" mig lite och kasta snöbollar på mig men den slutade med att han inte riktigt kunde kasta hur mycket som helst och köra samtidigt så när han stod stilla och inte hade några snöbollar kvar så sprang jag och mulade honom!! Mulade honom två gånger ;) Sen så var kriget mellan mig och Hampus... Allt slutade med att vi gjorde fred ;P

Sen när vi kom hem igen så beställde vi pizza och såg klart på filmen! =) Så snart ska jag och Andreas duscha och bara ta det lugnt ikväll. Se lite tv och mysa =] Jag är ju ledig imorrn så jag behöver inte fara hem ikväll =D =D =D <3

Men aja, typ en utav dom bästa helgerna! =) i fredags = Sofia och Erik. I lördags/söndags = Hampus, Sagan om Ringen maraton + skoter och bobb! Snacka om FETT NICE ;D

Puss på dej! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0