??

Imorse när jag försökte logga in på min blogg så funkade det inte...? Har ju bytt hotmail och det funkade ju igår så jag visste om att det inte var det som var problemet. Men tydligen så funkar det nu, så får hoppas att det inte blir något mer skit med det här!

Har nu gjort bort svenska proven i språksociologi. Det gick väll rätt så bra tror jag och det känns skönt att få ha gjort bort det! Men då är det ju redovisningen kvar som vi har imorrn ;/ Och ännu en piss sak. Vi har ju rätt så mycket nu innan påsklovet men det var inte allt... Jag måste plugga typ hela jävla lovet!!! För vecka 17 ser ut såhär:

Vecka 17
Måndag: Trafikant prov
Torsdag: Naturkunskap prov
Fredag: Småföretagande prov

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!!!

Puss!! <3 Dö Östra skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0