Designa Din Blogg (?)

Jaa nu sitter jag här igen framför datorn. Vi har engelska och ska göra något (drygt) arbete på datorn.
Men jag har börjat tänka lite på hur man ska kunna designa sin egen blogg så att den blir mer personlig. Hittade en sida där en kille förklarar men det verkar ju vara hur krångligt som helst ;s Tror inte att jag kan fixa det på den här lektionen utan måste typ be Andreas om hjälp på fredag.. Ni vet, jag och datorer.. Fattar bara inte varför det ska vara så svårt att designa sin egen blogg, jamena man måste tänka på att såna som mig finns ute i världen ;P

Fick nyss hjälp av Marre att fixa in youtube-videos =D =D =D Jag är såå lycklig =]

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0