17/3

Har lunch just nu, var pasta och någon kycklingsås. Riktigt nice =) Enda tråkiga är att det är hur fint väder som helst ute och jag måste gå i skolan tills 15.30 (egentligen 15.50 men min buss går 15.32 så då får jag gå tidigare) =/ Vill ju ut och känna att det börjar bli vår ;D
I avslappning och stresshantering ska vi hålla på med ett grupparbete som vi har redovisning på nästa tisdag och i min grupp är det jag, Marre, Anja och Ofelia. Vi har delat upp arbetet så jag och Marre ska ta lite sovmogron imorrn =D Vi börjar egentligen 8.20 med avslappning och stresshantering men vi ska jobba hemma då så vi börjar inte förns 10.10. Känns skönt med lite extra sovmorgon eftersom jag sov så jävla dåligt inatt :'(

När jag kommer hem så ska jag plugga lite till provet på torsdag, redovisningen på fredag, göra gruppträning och avslappnings grejset.. Drygt med så mycket nu igen men det fixar jag =)=) Får ju tänka att tiden går snabbt så snart är det fredag!

Drygt när man måste känna såhär på en sådan vacker dag...

Nu är det bara 105 dagar kvar tills jag får äta godis... TAGGA!!!! ;D
 
Puss hej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0