Gud vad tiden går snabbt!

Jaa, nu är det torsdag igen och ännu en skolvecka bara har susat förbi. Vars tar dagarna vägen egentligen? Allt går så fort så att man inte hinner med känns det som. Men imorrn är det fredag och då får jag träffa Andreas!!! =)=) Ska bli så skönt att få vara med honom igen.

Idag så kom Karro till östra typ klockan 13.05 =) Hon var med mig (och Marre och Bobby) lite grann på gruppträningen eftersom vi ändå inte gjorde så mycket men sen när vi skulle ha matte typ 14.00 så gick hon till cafeterian och sen klockan 14.15 var jag med henne och så satt vi där och pratade =) <3
Vi pratade väldigt mycket om Metal Town, vi måste snart beställa biljetter för det finns bara ett fåtal kvar. Så nu i helgen ska vi kolla om billiga hotell i göteborg och sånt. Boka flygresa m.m. Ska bli fett nice ;D ;D <33 Karin ska kanske också följa med, hoppas att hon kan! Blir bara roligt med lite flera =) Fan vad jag ska röjja på Metal Town!!!!!

Pappa hämtade upp mig från skolan 15.05 för vi skulle hämta upp mamma då och sen handla. Så jag körde från skolan till Mimerskolan (där mamma jobbar på cafeterian) och sen körde jag från Mimerskolan till Willys, asså jag körde på..... E4 GENOM STAN!!!! =D =D =D =D Och det gick fan as bra juh! Satan så stolt jag är över mig själv, jag körde på E4 genom stan, jag, Sara la Fontaine. Vem kunde ha trott det ;P

Aja, nu har jag väll inget mera speciellt att skriva.
Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0