Skoter + bobb!

Jaa, vilket äventyr. For ut med skotern och bobben idag med Andreas och Hampus =) Det har ju snöat så mycket nu på ett par dagar så det var ju hur mycket snö som helst!! Skoter leden hade ju snöat igen så ibland vart det lite spännande att köra.. Så nu fick jag känna på hur det verkligen är att köra skoter, inte små köra efter ett upp plogat led inte, nu jävlar var det tungt! ;D Var ändå härligt att köra, fastän jag välte skotern på tvären ;P haha! Men det gick bara bra ändå. Fast vi åkte inte av bobben lika mycket som vi gjorde sist vi var ute med bobben... Vi kanske har blivit lite mera skillade =)=)

Yees, ska ju fara hem nu ikväll.. Känns inte så pepp egentligen men jag ska ju jobba imorrn och på fredag på mejeriet. Jag tjänar ju bra så jag får trösta mig med det. Sen så ska Andreas hämta mig på fredag så att jag slipper stressa för att hinna med buss  och skit.

Kan inte något riktigt kul hända snart?!

Puss hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0