Mys

Igår (måndag) såg jag och Andreas på bio, Borta bäst Hemma värst
Den var faktiskt väldigt bra =) och vi hade det hur mysigt som helst!! =] <3 Kom inte ihåg sist jag hade det sådär mysigt på bio, ååh vad jag önskade att det inte skulle ta slut! Men det gjorde det inte, för vi hade det minst lika mysigt när vi kom hem till mig sen också =]

Idag så for vi och handlade lite saker till mitt "nya" rum =D en tavla, lite ljuslyktor och sånt skit. Jag solade även (måste ju få lite färg på mig så att man inte är så himla blek ;P)
Hittade en lampa på Servera vid Maxi som jag ska köpa sen när jag får råd, den kostade ju 499 kr ;S Men jag kan ju faktiskt slösa lite för att få ett super fint rum! =)=) Är hur nöjd som helst med färgen och dom nya gardinerna, känns verkligen som att jag kommer trivas stort nu!

Men nu ska jag gå och mysa lite mera med Andreas, han har ju lovat att massera mig ;D <33

pussss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0