Helgen =)

Yees, House of Metal i fredags. Var riktigt nice =) For ju dit mest för Amon Amarth och det var woow.. Helt sjukt bra, och självklart filmade jag in videos på mobilen så nu kan jag se det om och om igen =D  synd bara att man inte var nere och röjde vid scen...

I lördags målade vi om i mitt rum, ljus lila/ levendel =)=) Andreas var duktigast på att måla så han fick ta det största ansvaret medans jag gick med en pensel och målade kanter och så, haha ;P Vart riktigt fint i mitt rum, är såå nöjd =] Ska nu fixa nya gardiner, lite tavlor och sånt! Jag tror nog att jag ska måla en egen tavla och hänga upp sen  =)

Efter att vi hade målat klart så kom Åke och Kicki hem till oss och bjöd mig, Adreas, mamma och pappa på middag och sen såg vi alla melodifestivalen. Satan vilka dåliga bidrag det var... oj oj oj =/ Slutade att jag sen somnade i soffan, men hallå jag vaknade faktiskt 06.50 på en lördag så klaga inte! ;P

Idag (söndag) bärde Andreas och pappa in resten av möblerna in till mitt rum + så åkte jag och Andreas och solade =)=) Måste ju få lite färg på sig nu efter vinterns bleka tider ;D

Nu är vi då i Bjurholm/ Mariebäck och vi ska lana Diablo med Hampus ;D om nu allt funkar vill säga.. Första gången jag ska lana!!! :O Nice nice, riktigt bra helg faktiskt!! Med personer jag både älskar och tycker om =)

Puss hej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0