X(

Vi ska ha redovisning i svenskan på fredag och dagen innan på torsdagen ska vi ha prov i svenskan. Och det jävligaste är att vi bara hade två lektioner på oss att fixa till redovisningen och i min grupp är det jag, Evelina, Nina och Marre.
I fredags (sista lektionen för att förbereda till redovisning) så var det bara jag och Evelina där ;s Dessutom så fattar vi typ inget av vad vi ska göra för lärarkandidaten förklarar så konstigt + så låter det som att hon själv inte riktigt vet till 100% hur vi ska göra.. Så jaa, idag små pratade jag, Marre och Evelina på msn så nu hoppas jag att vi kommer klara av det. Känns bara så jävla helvetes drygt att vi först har prov och sedan redovisning när det är om en och samma grej: Språksociologi

SÅ JÄVLA ONÖDIGT MEN DET FATTAR JU INTE LÄRARE!!!

Aja skit samma, ska göra klart gruppträningen nu i alla fall, sedan ska jag öva in det så att jag kan minnas det när vi ska ha redovisning om det vecka 14 - 15 ;P Är inte pepp kan jag säga! Måste läsa klart en engelska bok också tills vecka 15... Har typ hunnit läsa 10 sidor i det.

Puss hej och döö östra skolan!

Kommentarer
Postat av: Din FAR

- - - - Det här är inte en massa minustecken utan en hop bindestreck, dem får du alldeles gratis att placera ut på väl valda ställen....maohahahaaa!!

skit-bra va??

2009-03-16 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0