Sagan om Ringen maraton

Idag har vi haft ett litet Sagan om Ringen maraton, jag, Andreas och Hampus. Eller litet och litet, vi ser alla tre filmerna med extra scenerna ;P Typ 11 timmar långt. Vi började lite sent med att se första filmen, 15.30 + så hade vi två pauser för middag och självklart melodifestivalen så det tog ett tag innan vi såg igenom hela första filmen. Nu har vi kommit igenom halva andra filmen. Får se om vi orkar se tredje också eller om vi ser den imorrn när vi vaknar. Jag sov ju lite dåligt inatt men jag är ovanligt pigg faktist =)=)

Jag och Karro har pratat ganka mycket idag om Metal Town och hur vi ska resa ner dit och boende m.m. Så nu har vi kollat upp allt och Karin ska också följa med så det blir fett nice =D Ska bara prata med mamma mera om pengar och skit innan vi kan beställa biljetter, flygbiljetter och hotell. Allt blir ju typ 4000 kr och då har vi inte räknat med att vi måste köpa mat ;P Men jag skulle få det i 18 års present + så ska jag spara ihop mycket pengar för jag sa åt mamma att mat och annat skit ska jag betala själv.

Vi såg ju melodifestivalen och seriöst, låten "Snälla snälla"....... USCH! ;s Fattar inte hur den kunde få så höga poäng men Sveriges befolkning har väll fått en skruvlös. Tyvärr så vann ju inte Måns =/ Hans låt var ju bra (+ så är han bara såå snygg) ;D Men opera låten var också bra, den var ju inte såhär typisk shlager så man kunde ju nästan räkna ut att den skulle få fara till Moskva =) Ärligt så är jag lite less på all shlager eftersom att låter typ lika. Haha, ändå året då Finlands bidrag med Lordi vann Eurovision!!! Snacka om att man är stolt halv finsk ;D

Jaja, kan då säga att Sagan om Ringen filmerna är bättre än vad jag kom ihåg att dom var. Så det vart inte så drygt som jag hade tänkt =)
Men nu ska vi fortsätta!!!

Puss hej!!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0