Nu är det fixat!

Gick på stan idag efter skolan och fixade klipptid och gick till banken. Så nu ska jag få en helt ny frisyr den 9onde april klockan 13.15 =D Måste gå lite tidigare från skolan men det gör inget, det är ju lix lov sen så =)=)
Gick sen upp till mammas jobb och tog en varm oboy (jaa jag får dricka det, för vad är en skoter-tur utan varm oboy? ;o)
Sen så tog vi 15.15 bussen hem och då ringde jag upp Andreas och pratade med honom =)

Fick dessutom reda på resultatet av Trafikantprovet som vi gjorde innan sportlovet, 2 poäng ifrån VG ;D VG var 27 poäng och jag fick 25, hur stolt som helst med tanken på att jag gjorde provet på 7 min!!!! =) riktigt nice, hoppas bara att det gick bra på matte provet också...

Nu ikväll så har jag analyserat musik till gruppträningsuppgiften. Vi ska ju leda ett gruppträningspass i ca 15 min inför hela klassen och jag har valt Aerobics =)

113 DAGAR KVAR TILLS JAG FÅR ÄTA GODIS!!! Har hållt mig i 68 dagar.... JAG VILL HA SOOOOOOOOOOCKER!!!!! =]

Puss hej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0