Fredag den 13

Måste ju bara skriva innan jag ska gå ner och göra mig i ordning för sängen.. Det är ju fredag den 13!!!! Fast hmm, inget hemskt har ju hämt mig idag, och inte fredag den 13 som var i februari heller. Ärligt så tror jag inte på sånt där men tänk ändå om det bara hände hemska saker på fredag den 13, då tror jag nog att jag skulle tro på det.

I februari då såg vi på skräckfilm hemma hos Hampus, eller jaa skräckfilm och skräckfilm. Vi såg "Dark floor" med Lordi ;D Haha, asså visst vissa saker var läskiga men när sångaren i Lordi kom och skulle spela "monster" då satt jag och nästan skrattade men det kunde jag ju inte göra för andra tyckte ju att det var läskigt ;P Men jag rekomenderar den filmen till alla som vill se en skräckfilm utan att totalt skita ner sig eller drömma en massa mardrömmar! + om man inte vet om att det är Lordi gubbarna som är med i filmen (eller ens vet vad Lordi är) så tror jag nog att filmen blir lite läskigare.

NU SKA JAG SLUTA BLOGGA! =]

Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0