Ännu en dag över.

Idag i skolan fick vi reda på två provresultat, småföretagande och matte b.  Provet för småföretagande såg ut såhär:
G: 20 - 55. VG: 56 - 68. MVG: 69 - 77.
Jag fick 48 poäng, asså 8 poäng ifrån VG på ett prov som jag aldrig pluggat till och jag är INTE uppmärksam på lektionerna ;P Känns riktigt nice!

Tyvärr gick det inte riktigt lika bra på matte provet... Det kändes seriöst som att jag kunde få G men i helvete!
G: 10 poäng

Klart som fan fick jag bara 5 poäng ;s Aja, får satsa lite mera på matte grejen som Hampus ska hjälpa mig med. Han är en bra lärare för jag förstår bättre när han förklarar =)=)

Ååh, vad jag är less på skolan! Kan jag inte bara få vinna 10.000.000 kronor så slipper jag jobba och kan hoppa av skolan ;D Skulle sitta fint med bara 1.000.000 kronor =] Men jag får nöja mig med mina 100 kronor som jag vann i söndags ;)

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0