Åh fy fan!

Yees, somnade inte förns typ 0.00 igår eller nått och sen så vaknar man mitt i natten och kan inte somna om förns efter ett tag och nu.... nu på morgon så vaknar jag 8.18?! Vad fan, varför kan jag inte sova?
Jag har en klasskompis som kan somna typ var som helst, hur som helst och när som helst. Hon kan somna framför tv:n och sova till typ 16.00 på dagen. Hon anser sig bara lat och att hon tycker att det är skönt att sova.

Varför kan inte jag vara sådär? Sova hur länge som helst. Okej jag kanske inte vill sova enda tills 16.00 men i alla fall längre än till typ 8 - 9 tiden på helger och lov =/
Eller kan jag inte sova länge eftersom jag är "överaktiv" och alltid måste göra något och typ inte kan tillåta mig själv att vila för en stund? För ärligt så hatar jag att inte ha något att göra, att bara sitta och göda framför tv:n. Jag klarar inte av det för det känns så ovärt, jag vill inte slösa bort mitt liv på att vara lat och inte göra något. Men det kanske är det som är problemet.
Jag kanke måste bli en blandning mellan mig och min klasskompis, att samtidigt vara i rörelse och vara aktiv men samtidigt kunna vila när det behövs och kunna sova ordentligt.

För jag kanske inte kan sova ordentligt eftersom jag inte kan tillåta mig själv att vila. Min kropp kanske är inställd på att alltid vara i rörelse och därför tycker den (+ hjärnan!) att det känns fel att sova ;s Åååh så jävla drygt..

Jag ska fixa en ny livsstil och den heter "The Findus stil". Min katt Findus är den mest lataste (och sötaste =]) katt som existerar på denna jord. Men han är glad och fastän han är tjock så tycker han ändå om sig själv =) Så jag ska försöka bli som han, bara ta dagarna som dom kommer och tycka om mig själv hur jag än ser ut! Kan bli mycket svårt ;P

Puss på dej!

Kommentarer
Postat av: Marre

hihi, ja gillar å sova :]

2009-03-14 @ 14:24:59
URL: http://purefuckingmetal.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0