:'( / :)

Jaa, vart sjuk i fredags.. Feber, ont i halsen och snuva :s for ändå till skolan för vi hade prov i småföretagande och så skulle jag lix ha tjejkväll sen efter skolan :)
Det var tjejkväll hemma hos Karro och vi åt tacos och pratade! Vi var jag, Karro, Linn, Malin, Sofia och Karin :) Jättehärliga tjejer hela högen!! Synd bara att jag var sjuk och tvungen att fara hem tidigare pga det.. =/ nästa gång får det bli längre :)

Andreas kom till mig sen på fredag kvällen och så sov vi över hos mig tills lördagen. Har varit en lugn helg för en gång skull, och det var jaaa... skönt? Ibland måste man ju vila upp sig lite.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: karro

naw :] vad bra att du tycker det.

jo alla är hel härliga töser :D

det är så jätte skönt att ha bra vänner som finns där :)

2009-02-27 @ 21:31:00
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0